ערב פרידה מעידו המדריך-קהילה תומכת בית אסתר

 

לא לא לא אתנחם אלוהים

לא לא לא עליי רחם אלוהים

איך קולי נשבר

והכול נגמר לי

איך הלכת איך עזבת אותי

איך הלכת איך עזבת אותי

              (מילים: עממי. לחן: מזרחי)

 

אז ביום חמישי האחרון נפגשנו בבית משפחת הררי בראש העין (קטע כזה, באמת יש תימנים בראש העין!). תכננו הכול לפרטי פרטים, ארגנו , קנינו והכנו . התוכנית: להיפגש בשעה 19:00.  המציאות: טפטופים ראשונים של אנשי הצוות החל 19:30, אבל ששלומי השף שלנו אמון על המנגל , ומלי ההורסת על המיקרופון כלום לא יעצור אותנו, בטח שלא איחור קל.

לא באמת הספקנו לצלם את כל הטוב בתמונות (אנשים רעבים סה"כ) , אבל תסמכו עליי שאומר לכם שהיה אוכל מכל טוב: סלטים, בשרים מטורפים, שתייה קלה , ופיתות – למרות שהן היו רק בשביל הילה 🙂 . בהמשך עוד קינחנו בפירות העונה , וסופלה מדהים עם גלידה שמיכל הכינה. מיכל, אני אומרת לך , למרות שהוא היה פרווה הוא היה כל כך טעים.

בנימה קצת יותר אישית..

עידו היקר!. היית חלק מהותי מאוד ממשפחת בית אסתר למשך תקופה ארוכה וטובה של שנתיים שלמות. עם המון רצינות , אהבה, הכלה ונתינה הותרת חותם בכולנו- החל מהדיירים שלנו וכלה בכל אחד ואחד מאנשי הצוות. אז בשם כולם נרצה לנצל את הבמה הזאת להודות לך על מי שהיית, מי שאתה ומי שעוד תוסיף להיות. וכמובן, המון תודה על הדרך שעברנו ביחד.                            מאחלים לך (עם קצת קנאה והרבה פרגון למי שזכה בך..) בהצלחה רבה, סומכים עליך ובטוחים שתעשה חיל בכל מקום שהחיים יובילו אותו אליך.

אוהבים , מעריכים ומודים

מש' בית אסתר לדורותיה

 

 

תגובה