הוסטל בית אסתר בטיול בעמק המעיינות לזכר עמרי קדרון ז"ל

לאחר שנחנו מהצום ועשינו חשבון נפש לקראת השנה החדשה, יצאנו כמדי שנה עם משפחת קדרון לטיול כייפי ברחבי ארצנו היפה. והפעם טיילנו וביקרנו באתרי טבע שונים ברחבי עמק בית שאן, הידוע גם בכינויו "עמק המעיינות".

התחלנו את טיולנו בתל אלעזר, אשר ממוקם בקו פרשת המים, בו מתפצלים מי הגשמים לכיוון מזרח ומערב. שמענו הסברים מעניינים אודות חוקי המים הקדומים ועל היווצרותם של נביעות טבעיות ומשם טיילנו במורד התל אל עבר חורשה מקסימה, עם בריכה טבעית המוקפת עצי אורן, שם חיכתה לנו ארוחת בוקר עשירה ומפנקת.

לאחר שאכלנו, שתינו ונחנו, שמנו פעמינו אל עבר קיבוץ ניר דוד, שם נסענו בקל-נועיות לטיול בתוך נופיו המרהיבים של העמק. באמצע הטיול חיכתה לנו בריכת שחייה טבעית בה טבלנו להנאתנו. בשובינו מהטיול המקסים סעדנו בחדר האוכל של הקיבוץ ולאחר מכן שרנו ורקדנו במסיבת מרגשת וכייפית עם בני משפחת קדרון המורחבת לדורותיה, תחת ליוויים המוסיקלי של שני חבר'ה צעירים ומוכשרים, אשר שימחו אותנו עד מאוד.

אז איך אפשר לסכם את החוויה שעברנו… במילה אחת כיףףף!!!!

תודה רבה למשפחת קדרון אשר מאמצת אותנו באהבה ונותנת לנו את הזכות להיות חלק מהנצחתו של עמרי קדרון ז"ל. מדי שנה הם דואגים לפנק ולרגש אותנו מחדש, וניכר כי הם עושים זאת באהבה רבה ובמסירות שאינה יודעת גבול. אשרינו שזכינו להכיר אנשים שכאלה! מי ייתן ויהיו עוד רבים שכמותם.

בכל אופן אין ספק כי זוהי דרך מעולה לפתוח שנה חדשה!!!

שתהיה לכולנו שנה טובה ורגועה.

3 תגובות ל“ הוסטל בית אסתר בטיול בעמק המעיינות לזכר עמרי קדרון ז"ל”

1. נופר

איזה טיול מהנה, מרגש ומלא במסירות ואכפתיות! אכן זכיתם להכיר אנשים נפלאים. כן ירבו עוד טיולים שכאלה, בטוחה כי כולם מחכים לטיול הבא:)