פורום עובדים סוציאליים

מידי חודש מתקיים מפגש פורום המיועד לעובדות ועובדים סוציאליים במסגרות השיקום השונות. לפורום זה מספר מטרות בינהן הכרות של כלל העו"סים במסגרות השונות ובעיקר העשרת הצוותים בנושאים שונים, מקצועיים וחוויתיים, שיסייעו להם בעבודתם השוטפת ויעשירו את עולמם המקצועי.

המפגשים הקרובים יעסקו בעבודה עם כלים יצירתיים. את המפגש הראשון העבירה הגב' סילבינה סטילרמן כהן- מנהלת דיור מוגן באר שבע. המפגש עסק בשילוב אומנות בעבודה השיקומית.
התנסות ויישום הכלים בעבודה עם המשתקמים במסגרות השונות.
תודה לסילבינה ולכל המשתתפים,
שתהיה לכולם שנת פעילות פורייה ומוצלחת.

4 תגובות ל“פורום עובדים סוציאליים”

  1. דיקלה חלף

    שלום וברכה, אני סטודנטית למדעי ההתנהגות ועורכת מחקר במסגרת עבודת הסמינריון לתואר ראשון בנושא בריאות הנפש בישראל ובודקת על ההבדלים בין עובדים סוציאליים ומדריכי שיקום שעובדים עם אנשים עם מחלת נפש. אני מנסה לגייס כמה שיותר עובדים סוציאליים ומדריכי שיקום שיענו לי על שאלון קצר ואנונימי לצורך המחקר, כל עזרה תתקבל בברכה, מכיוון שנותרו לי עוד 20 אנשים מכל קבוצה לצורך השלמת המחקר, במידה ואם הדבר הינו אפשרי אשמח מאוד אם תוכלו ליצור איתי קשר במייל,
    בברכה,
    דיקלה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  2. יואב

    אם הפרופיל שלי הוא 64 נפשי או 45 נפשי או שיש לי קה"ס מהצבא, אני יכול לעבוד כעובד סוציאלי במשרד הרווחה של מדינת ישראל? (שירתתי שירות מלא).

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  3. עובדת סוציאלית

    סרטון ויראלי חדש שמשותף כרגע ברחבי הפייסבוק – מציאות לשם שינוי
    אחר כך שמישהו יאשים את העובדים הסוציאליים בזה שאנחנו לא בסדר, כשההורים בעצמם נותנים לילדים שלהם לצפות בתכני ריאליטי כמו האח הגדול.
    http://youtu.be/FdXr2ofgods

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה